Saturday, April 5, 2014

Unforgivable - Utilgiveligt


There is one statement that is completely unforgivable: THAT'S JUST THE WAY I AM.

Read: I know perfectly well I should confront the characteristics that make it necessary to say this, but I am too
1. lazy
2. conceited
3. afraid
4. all of the above - however paradoxical it sounds. The human mind is capable of all sorts of excuses & self-delusion. That's just the way it is. So DO something. Even if psychoanalyzing yourself seems obnoxiously egocentric & the quest can give some silly-sounding results, it's worth it. It will eventually get you there.
THAT'S JUST THE WAY I AM is unforgiveable!

Der er én erklæring der er fuldstændig utilgiveligt: SÅDAN ER JEG BARE.

Læs: Jeg er udmærket godt klar over, at jeg burde arbejde med mig selv og de karaktertræk, der gør denne erklæring nødvendigt, men jeg er for
1. dovn
2. indbildsk
3. bange
4. dem allesammen - selvom det lyder paradoksalt. Menneskesindet er i stand til alle slags undskyldninger og selvbidrag. Det er bare sådan det er. Så GØR dog noget. Selvom selv-psykoanalyse kan virke som værre navlepilleri og søgen kan give nogle skæve resultater, er den det værd. Du når det til sidst.
SÅDAN ER JEG BARE er utilgiveligt!


No comments:

Post a Comment